Garantie van deinternetbezorger.nl
Deinternetbezorger.nl probeert er altijd voor te zorgen dat de producten in top staat bij de klanten af te leveren. Het kan voorkomen dat een bestelling toch niet aankomt zoals het hoort tijdens transport of iets transporteur waardoor u aanspraak kunt maken op de deinternetbezorger.nl garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten over deinternetbezorger.nl
Het kan altijd voorkomen dat er bepaalde dingen niet gaan zoals uw gewend bent van ons. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@deinternetbezorger.nlKomen wij er niet gezamelijk uit, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.